NEX22: Hoe ga je als exporteur om met uitdagingen rond e-commerce?

E-commerce is niet meer weg te denken. Zeker sinds de coronapandemie is e-commerce nog belangrijker geworden. Het biedt ondernemers kansen, maar ook uitdagingen. Hoe ga je als exporteur om met die uitdagingen? Tijdens het Nationaal Export Event, dat op 12 oktober plaatsvindt in Nieuwegein, krijg je de kans om meer te leren over e-commerce en hoe om te gaan met de kansen en uitdagingen die het met zich meebrengt.

Exportgroei middels e-commerce

Tijdens de sessie ‘exportgroei middels e-commerce’ worden de kansen en uitdagingen rondom e-commerce besproken. Is het als bedrijf slim om B2B, maar ook B2C te leveren? Wanneer leid je vraag door naar de lokale distributeur of lokale retailer? En hoe voorkom je een concurrentiestrijd? Guy Ponsen, area salesmanager bij BERG Toys, en Mischa German, product- en innovatiemanager bij evofenedex, gaan het gesprek aan.

Guy Ponsen werkt voor het bedrijf BERG Toys, inmiddels een succesvol internationaal bedrijf dat buitenspeelgoed verkoopt. Het bedrijf exporteert wereldwijd via traditionele afzetkanalen en verschillende online afzetkanalen. Mischa German houdt zich dagelijks bezig met de uitdagingen van exportmanagers. Hij zal tijdens de sessie handige tips en tricks geven.

Meld je aan voor de sessie!

Heb je je nog niet aangemeld voor NEX22? Doe dit dan nog snel. Zodra je je hebt aangemeld voor NEX22, kun je je registreren voor diverse sessies, waaronder deze over e-commerce. Dit doe je via het online netwerkplatform. Ben je benieuwd naar het gehele aanbod van sessies tijdens NEX? Bekijk het programma.

Blijf op de hoogte van NEX

Wil je op de hoogte blijven van alle ontwikkelingen rondom het Nationaal Export Event? Houd de Nieuws-sectie van onze website in de gaten en volg ons op Twitter, Instagram en LinkedIn.